lundi 23 juin 2014

Welcome on my new blog "Eat, Read, Watch!"...
I hope you will enjoy your time spent here.

There will be three categories in this blog, which are very dear to me.

I'm french, and as you know, food is something so very important in my lifestyle. Even when a french person is eating a delicious meal, that person will keep talking about food!
I will include recipes, but also restaurant reviews. Because I'm pretty lucky to live in Manchester, where the street food and restaurants are amazing!

Read and watch will be reviews about books and movies I love. I don't want this blog to turn into a kind of bashing website, I really want to share nice things I enjoyed, and that I think you might enjoy.
This blog will of course be illustrated, and contain some fan art illustrations.


It's a new experiment for me, I hope it will be pleasant for you!

Have a good day,

Elisabeth Neveux


Bienvenue sur mon nouveau Blog "Mange, Lis, Regardes!"...
J'espere que vous epprecierez le temps passe ici.

IL y aura trois categories sur ce blog, qui me sont tres cheres.

Je suis Francaise, et comme vous le savez, la cuisine tient une place importante dans ma vie!
Il y aura des recettes, mais aussi des reviews de restaurants. Parce que je suis vraiment chanceuse de vivre a Manchester,  ou la cuisine est vraiment fabuleuse!

Lis et regardes, seront des categories qui toucheront les livres et films que j'aime. Je ne veux pas que ce blog tourne en un cruel cassage de sucre pour le plaisir, je veux reellement partager des choses que j'ai apprecie, et qui je pense pourront vous plaire.
Ce blog sera bien sur illustre, et contiendra quelques illustrations de fan art!

C'est une nouvelle experience pour moi, j'espere qu'elle vous sera plaisante!

Bonne journee,

Elisabeth Neveux

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire